27 Şubat 2014 Perşembe

Ve Elinden Hiçbişey Gelmez.



















Uçar adım lobiden içeri girdim.

-Hoşgeldiniz Matmazel. Buyurun oturun. Çay içer misiniz?

-Hoşbuldum. Kahve koyuver sen. Hatrımda kalabilmen için ihtiyacım olacak.


*Gerçekten onca yıl devrelerimi işgal etmesine izin verecekmiydim? Emin değilim.

-Hayhay. Müzik ister misiniz? Neyle inleteyim duvarları? Ne dinleteyim? Pop? Caz? Vals?

-Eski kalem olsun. Kafamda kötü düşünceler ve dans etmek isteyen cüceler var.

*Dans etmek isteyen bendim. Allahın belası cüceler nerden çıkmıştı?

-....... ! Ne kadar da güzel çalıyor.

-Kesinlikle enfes. Beni dansa kaldırmayacak mısınız?

-Bu eşsiz güzelliğin eşsiz kalabileceğini düşünmemiştim. Kahve ısmarlamakla yetinmek zorunda olduğumu sanıyordum.


*Ahmak.Şapşal. Hala lagaluga. Söverim(!) böyle aşkın ızdırabın(ı)a.


-Çok güzel dans ediyorsunuz!

-Bilakis bu işte çok kötüyüm. Sadece ritim.Dans etmeyi bilmeyen sizsiniz.

...

*Bu halini seviyorum be adam.

-Dans etmek bi zevkti. Haydi konuşun lütfen. Ses tonunuz karnımı doyuruyor, diş ağrım gidiyor, tuvalete gitmeyi bile unutuyorum. Konuşun.

-(tam şapşal)Siz bana beni anlatmaya çalışsanız?

*Desem kafası karışmadan etmiyor adamın. Düşünüyor ne yapacağını. Beni terketmeden gitmiyor adamım.

-Bildiğimden emin olduğum tek şey gözünüzü kırpmadan topuklarıma sıkabileceğiniz.

-Bence bunu da idrak edememişsiniz.

*Topuk benim işim değil! Kesin çözümlerin kadınıyım ben! Dudakların dururken..

-Kırmızıyı sevdiğinizi biliyorum mesela (?)

-Eveet siyaha gelmeden sağa çekerim kırmızıyı severim.

*Kaldırımlar bu yüzden ıslak, sana gelmeden kanlar akıttım.

-Yüzmekten korktuğunuzu ve kaçtığınızı?

-Doğru kalbimi ve parmak uçlarımı kramp kaplıyor. Bi nevi çelik zırh. Buraların en iyi yakın dövüş ustasıyım.

*Ya çok tanıyorsun beni, ya hiç. Ama bilmiyorsun; ben suyun üstünde yürüyorum.


-Süt içmeyi de seversiniz.

-Evet yatmadan önce mutlaka. Yanına bi sigara.

*Sigaranın nikotini ni alıyor yeğen! Beyaz tenimi koruyorum şaraptan. Ya kırmızı olursam. Beyaz şarap hiç sevmem.

-Yanınızda mutlaka kalem, kağıt. Mutlaka kitap!

-Ah evet. Eksik etmem.

*Birini öldürmek istediğimde tetiği değil kalemi çekerim. Ortalığı kolaçan et. Birazdan sıkıcam.

-Karanlıktan korkuyorsunuz?

-Evet. Perdeleri hiç açmam. Işığıda yakmam. Karanlıktan değil, gözlerimden korkuyorum.

*Gözlerimden değil göz bebeklerimden ve yıllar sonra doğacak göz bebeklerim için korkuyorum.

-Yalnız kalmaktan korktuğunuzu da biliyorum.

-En çok korktuğum. Kaçınılmaz! Bu yüzden etrafımda kimse yok!

-Ve beni kaybetmeyi asla göze alamayacağınızı (Gülümsedi.)

*Gülümseme bana! Durdu beynim. Diyorum Meydey!

Bilmiyorsun.

Tamamiyle kendime ait bi suçu sahiplenmek hissi istersem bırak kendimi seni bile kaybedebilirim.

Ve elinden hiç bişey gelmez.

-Gitme vakti. Hoşçakalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder