26 Kasım 2010 Cuma

GÜÇLÜ OLMAYI KENDİNE YEDİREMEDİĞİN İÇİN, SAYILI GÜNLERİMİZ AÇ KÖPEKLERE YEM OLDU!


İfadeler güçsüzleştikçe, kapatıyorum gözlerimi.
Göz yumuyorum coğrafyana.
Ama bilirsin, hissiz baktığımda göz bebeklerim büyür.
Anlaşmak için bir tüp ve şırıngaya ihtiyacımız vardı.
Küfür yeterliydi sevişmek için.

Teslim ol! İndir maskeni!
Teslim ol! Cesedi serbest bırak!
Enselenmiştin son sevgilinin dudaklarında. Teslim oldun.

Yaşımız ve bulunduğumuz halet-i ruhiye ölüme müsaitti.
Soğuk namlunu hala sıcak ölüme doğrulttun.

Duygular erekte, kan çekilmeye hazır.
Uyuşturucun ve sen;
Ne kadar da tatlıydınız.
Orospun ve sen;
Ne kadar da ...
Buraya küfür geliyor.

Beynine dokundukça flu oldunuz tekmili birden.
Gerillalar saklandı dağlarda.
Bir kadın memesi kadar dikti başları.
Savaşın galip tarafıydılar.
Mağlup olansa sokaktaki kediler.


Teslim ol! Cesedi serbest bırak!
Enselendin eski sevgilinin vücudunda.

Hırsların yüzünden zaafların vardı.
Zaafların yüzünden kanlar aktı.
Yüzüme üfledin sigaranın dumanını.
Kadavralara ruh üfler gibi.
"OL" dedin.
Affedici ve unutan ol!
İsrafilin sûr'u ıslık gibi yapışıyordu dudaklarıma.
Ben buldum dedikçe kayboluyordu 3 harfli!

Sana cinnetler vermiştim.
Sana cinayetler vermiştim.
Sana tanklar, tüfekler,toplar vermiştim.
Sana ihanet, kan, kabuk vermiştim.
Sen ve kendini bilmezliğin hepsini yedi!

Anlamadın.
Ceketini avluya, kahveni banka bırakıp,
Pencereyi çarptın çıktın.

Yeni yıkanmıştı beynin, ıslaktı.
Denizlere astık.

Şimdi sokakta ki tüm kedileri doyuracağım.
Üst komşuya bıçak ç:ekip, katillerle kahve içeceğim.
Buraların en güzel kızını kesip,
En yakışıklısıyla sevişeceğim.

GÜÇLÜ OLMAYI KENDİNE YEDİREMEDİĞİN İÇİN, SAYILI GÜNLERİMİZ AÇ KÖPEKLERE YEM OLDU!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder