14 Ekim 2010 Perşembe

Z Planımın Kanrevan Süperkahramanı ve İçi Çamur Dolu Şemsiye


Eğer ben bir süper kahraman olsaydım herşey çok farklı olurdu. Ama ben süper kahraman değilim.
Ama sen süper kahramansın ve herşey zaten çok farklı.

Kişiliğini ellerimle bölüp Clark Kent'in ve Süperman'in ruhlarını yeniden üfleyebilseydim,
İsimlerini değiştirip senin adını koyardım.
Adına cinayetler işleyip, leşleri ıslak sokak lambalarına asardım.
Seni öldürmeye kıyamazdım belki hayatımda tanıdığım tek orospu çocuğu.
Ama hayallerimiz gerçek olursa intiharını severek üstlenirim.
Üstüne üstlük keserim parmak uçlarımı kana bularım ellerimi.
Aklında bulunsun, bil senin için bunları yapabileceğimi.

Her yağmur yağdığında ve ben her klip çektiğim de,
Kafam yerçekimine meydan okur ve ben şemsiyemi açarım.
Açarım ve başımın yukarısında tutmam.

En yakın mezarlıkta mola verip içini çamur doldururum.
Her yağmurlu buluşmada yeni bir şemsiye alınacağını bilirim ve
Yalnızken ıslanmanın tadını çıkarırım.

Ben artık tek başınayım.
B planım yok, Z planımı uyguluyorum.
Sorun teşkil ederse tüm bunlar, merdivenden yuvarlanarakta inerim.
Gideceğini bileyim yeter.

Eğer sende tek başına olursan;
O güzel başını yersin ve benim istediğim olur.
Sana sinirimi anlatsaydım, senin sınırsızlığınla çarpıp,
sonra çarpanlarına ayırıp bileşenlerini alırdım.
Ve sonucu her halükarda çatık kaşıma çıkardı.


Keyifle içilen kahvenin telvesinden gelecek kurcalaması;

Fakat falcılar kaldırabildiklerini sanarlar,
Tahammülümü yerle bir ediyor.
Görme yetimi kaybetmek için Tanrı'ya emretmeme sebep oluyor.
Tanrımla aramı bozmaya hakkın yok!

Sırf senin yüzünden muhabbetimiz yok artık.
Sırf senin yüzünden fotoğraflarda kötü çıkıyorum.
Sırf senin yüzünden ağzım bozuk.
Sırf yüzüne bakınca dayanamıyorum diye gözümü yola çeviriyorum
Ve yüzünü dağıtıp, yüzünden çıldırıyorum.

Özleyeceğim soğukta içimi ısıtacak sıcak bir kahve değil,
Soğuğun ta kendisi.
İliklerimi özleyeceğim.
Söz veriyorum seni özlemeyeceğim.
Söz veriyorum özleteceğim, özlendiğini bildiğin günleri.

2 yorum:

  1. sırf senin yüzünden ağzımı bozuyorum, sırf senin yüzünden kendimi..bütün dünyayla birlikte olmak istiyorum senden intikamımı almak için..
    söz veriyorum seni bir daha hikayelerimdeki baş kahraman yapmayacağım

    YanıtlaSil
  2. Yazımın devamı gelseydi ancak böyle olabilirdi. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil