19 Kasım 2009 Perşembe

Şimdi BİZ Bu’yuz.. Ne O’yuz Ne Şu’yuz.Sadece BU..

Çok yaşamışta yorulmuş gibi,yaşamadan yaşadık ayrı ayrı heryerde.. Oyundu sanki.. Kimimiz küfür etti,kimimiz bakıp geçti,kimimiz mola aldı bu oyunda.. Artmadıkta eksildik bu ara.. Yasal uyarılar, sağlığa zararlı sigaralar arasında artmadım da azaldım sanki Meydanlar boş olunca isteseydim yapardım ama yapmadım. Kaptan gitti,hava bozdu herkes sandallara! Farklı ama aynı yollarda göz göze gelip susanlardanız şimdi.. Oysa ne kadar benziyorduk birbirimize: aldandığımız şeylerle.. En iyi dostumuz ölülerdi nedense.. İnsanların çoğu anlamaz zaten sözden. Boşver üzmeyeyim kendimi.. Vadedilmiş yalnızlık uyarıldık. İki taştan kale olmaz artık; Olmasın,canın sağolsun,dün neysen bugünde O'sun,olsun.. Belki beni hatırlayacksın başka biriyle başka yerdeyken. Belki ay sonu faturanı öderken.. Bana hala borcun var,Yok faizim sözüm var.Yalnızlıklar,peşin öden(me)miş senetler.. Belkide harflerin rengi var. Aşk söndü,kral öldü,şehir düştü eğlenin doya doya.. Ama izin vermedi yalnızlık.. Bi' canım var zaten,bilmem kaç sıkımlık? Kaç gündür keyfimde yok.. Umut'lu'suzluk yasak ikinci bi emre kadar! Ne hayaller kırıldı umutlar yıkıldı.. Ben seni düşündüm zaten çok vakit alır dünyaya dönmem.. Delirdik bazen ,sırf bu yüzden dönemem.. Başladık beraber geri sayımlara Uyarılmıştık zaten boş laflara karşı Karşı karşıya durunca gördük ki sonra Konuşmamak gerek aynı anda. Ekildi sinirler,biçildi tütünler.. Hoş gelindi hoş gidildi. Unutmak ceza oldu,dokunmak günah oldu zaten!! Ayaküstü caddelerde rastlaşmak birdenbire. Bayağı hoş adammışsın şaşırttın bak beni. Neyse sen bi su koy,ayağını uzat ti-vi ye bak; Olası cinayetlerden,maç tahminlerinden oluşan yola koyul Kafeini ol kahvenin,geç saat dostuydun zaten bu sehrin..Bi' fincan sohbettin hepsi bu. Simdi ise yere uzan vücudumun iç kisimlarinda açtigin yaralara balmumu dök sirf kapamak adina* Bu bir baslangiç lakin.. Unuttukça kapayamıyacağım. Kapadıkça unutacağım ne aci tüh. E napalım adını zihnimden silmeye devam ediyorum Her daim beton evlerden çıkıp kağıt kafeslerden kaçmaya devam edeceğim senli yada sensiz.
Ben ortalardan iki bilet istedim,sen gidip almissin uçurumun kenarindan be canim. Tamam sende haklisin çekilmez olabiliyor'd'um ama Bari uçurumdan asağıyı seyrederken iticekmis gibi yapmakla kalma da, gerçekten it! Yapılan işi yarım bırakma nolur? Simdi biraz sessiz olup duyalim içimizden gelenleri.Yanlis cevaplardan seçelim istedigimizi. Is-güç , Ask güç. Bir , Ki , Üç ..Pekala Devrilin Cümleler



yalnızlık
[Cenk Taner'li]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder